Pages

Monday, December 13, 2010

Tahun Baru, Rumah Baru

Lately sangat banyak kerja di opis. Disebabkan kepenatan nan terlampau, sampai x de idea nk hupdate ini blog. Hanya mampu membaca entry2 kengkawan sahaja. Berblogwalking utk menambah kenalan juga x sempat.  BETUL ni, x tipu (Sambil mengangkat jari telunjuk dan menggoyangkan ke kiri, kanan, kiri dan kanan lagi). Ape ko hengat ni iklan jangan merokok kah? Huaaaaaaa...Sangat kesian ini blog, telah diabaikan oleh tuan yg sungguh x bertanggungjawab. Ampunkan saya tuan tanah..

Selamat tahun baru kpd kengkawan sekalian...Masih belum terlambat bukan utk mengucapkannya?Sempena masuk tahun baru ni, saya pon mahu berhijrah. X sabar rasanya utk membina rumah tangga sendiri tanpa ada orang ke-2, ke-3, ke-4, ke-10, ke-20, ke-infiniti..Tapi, jikalau Allah mahu mengurniakan anak2 sehingga seploh orang sekalipun, sgt2lah dialukan. Ya Allah, ko kekalkanlah kebahagian ini sehingga ke syurgamu Ya Allah..

Semua gambar2 d bawah adalah hasil ciplakan dr Nan's Fotopage. Masa ni umah belom 100% siap. Sehari lepas Maal Hijrah (Yakni bersamaan 8 Dec 2010), da boleh ambil kunci n da boleh duduk bila2 masa sesuka ati kami. Kan besh amik kunci masa tepat2 Maal Hijrah?JANGAN HARAP!! Sape plak yg sanggup mengorbankan cuti mereka semata2 mahu memenuhi impian kami yg nak juga masuk umah baru pada tahun baru kan...?


Inilah kawasan perumahan saya, mudah2an jiran2 semua baik2 belaka. Sangat takut memikirkan adakah jiran2 saya akan menyukai dan menyayangi saya seadanya..Eh???




TARAAAA..Rumah saya 5 pintu dr depan. Dr depan bermaksud yg ada tanah merah setimbun itu ya puan2 dan tuan2.

Mari kita berjalan2 di sekitar kawasan perumahan tersebut.



Kat sinilah Bonda n Walid akan bawak Minah n Abu main2 d petang ari..Ya, saya dlm keadaan meroyan nk anak skang ini. Doakan saya..


Harap maklum, gambar rumah yg 100% siap tidak pula saya ambil gambar beliau kerana keadaan dlm rumah yg panas kerana masih blom ada walau sekelumit kipas sekalipon.

No comments:

Post a Comment

 

Sample Text