Pages

Tuesday, May 15, 2012

Jiran Saya Beshhhhhhhh

Tahu2x...lama giler menyepi tetiba keluar entry pasal jiran. Tapi jika tanpa mereka sekeluarga pastilah entry ini juga tiada.
En.Beh mintak tolong tukar setting lappy tercabut keypad nih tapi bile dapat balik, suami jiran dah siap setup wifi bagai.Login lappy je, terus connect ke wifi mereka. Sangat seronok tahu??Korang hader jiran macam gini?

Kalau bab makanan x payah ceritalah....isteri jiran memang sangat suka memasak. Kalau dah memberi, sampai saya boleh bawak bekal ke opis siap jamu kawan2 lain lagi. Punyalah banyak die bagi.
Pernah sekali En.Beh belikan kayu manis, tapi balasannya dapat nasi ayam untuk lunch merangkap dinner terus.

Jangan korang hengat kami x pernah membalas apa2 tahu, keji sungguh pemikiran kamu2 yg dah start mengata ke hakak ni. Adalah jugak kami bagi barangan basah sebagai balasan. Contohnya ikan hasil memancing En.Beh yang pergi 10jam tapi hasilnya setakat 2kilo. Tapi lepas dah siap masak, pasti makanan tersebut sampai juga ke rumah kami. Korang hado??

Saya x mahu tempek muka jiran saya disini takot2 korang dah mula rasa mereka sekeluarga ni sangat besh dan cuba merampas mereka dr kehidupan saya.
HAKU MEMANG TAMAK HOKEY!!

No comments:

Post a Comment

 

Sample Text