Pages

Wednesday, May 16, 2012

Entry Emo Pepagi Buta

Baru habis tengok hindustan ntah ape tajuknya saya x amik tahu.
Yang penting nak cakap motip cerita ituh sgt menyakitkan hati nurani saya sebagai seorang isteri yang x berapa nak mithali nih.

Mananya saya x naik hangin, bini orang pergi bercinta n tido ngan laki orang. Pastu, balasan jahat yang diorg buat hanya dapat hukuman menderita selama 3 tahun. Mana cukup beb!!Ending dapat bersama pulak mereka yang membuat onar tuh. Sepatutnya salah seorang rasa bersalah terus g bunuh diri. Pasangannye plak terus jadi gila sebab kekasih durjana dah mati. Huahuahua...Puas hati aku kalau ending macam tuh.

Saya speku memang ada cerita benar yang jadi sebab tu ada jalan cerita yang macamni. Kalau xde angin, xkan pokok bergoyang kan? Ada kena mengena ke peribahasa saya nih? bantailah....Rasanya kat Malaysia yang tercinta ni pon dah berlambak manusia2 hilang akal yang camni.

Tolonglah wahai wanita2, perempuan2, isteri2 sekalian. Janganlah kamu menjatuhkan maruah sendiri untuk memenuhi kehendak dan nafsu sendiri.
Kalaulah perkahwinan kamu bukan atas dasar cinta atau dah xde cinta dlm hati kamu untuk suami, silalah  cari jalan penyelesaian yang baik tapi bukan ko pergi curang ngan jantan lain. BERDOSA tahu!!

Pada sayalah, bila korang dah curang balasannya haruslah menderita seumur hidop. x layak hidop bahagia uolzzzzzzzz.

Owh ye, selain tamak saya juga seorang pendendam uer kawan2.
Sebelom menutup bicara haruslah diingatkan entry ni bedasarkan emosi selepas menonton hindustan tersebut. Baik mention awal2, kang ada plak yg terasa hati terus kotak komen penuh dgn reply emo2 juga. Hoho..Pernah plak kotak komen lebih dr 3 kan?xde komen langsung hader. SEDEH!!

No comments:

Post a Comment

 

Sample Text