Pages

Monday, March 26, 2012

Ilham makin bujang, Bonda makin berusia, Atok makin tua

x sangka pejam celik, Ilham pon dah setahun. Banyak sungguh pahit manis yg kami suami isteri tempuh sepanjang menjadi Walid dan Bonda kpd si Ilham ni. Sebagai orang yg kedekut kederap, saya juga mempunyai impian utk meraikan ulangtahun pertama pertama hati si ulam jantung nih. Tapi memandang bufday saya dan atok si Ilham pon jatuh bulan yg sama, kami tumpanglah sekaki. Kalau ikutkan hati, combine 1 famili punye bufday celebration bagi jadi upacara tahunan. Huahuahua~Orang x cukup bajet memang begini yer tuan2 dan puan2 sekalian. Harap Maklum.

Dari A-Z semuanya DIY, sang suami approve sahaja nak buat majlis dan tarikh yg dicadangkan, terus berdesup saya buat proposal tapi banyak kena reject da!!2 minggu sblm tarikh, memang saya SEORANG diri bertungkus lumus menyiapkan ape2 yg patut. Hari kejadian, syukur famili saya sgt banyak membantu. TERIMA KASIH UOLLLLZZZZ. Jasamu dikenang.

Menu: 
1. Bihun Sup - Atok saya masak
2. Nasi Goreng - Atok saya masak
3. Keropok Lekor - Angah, Ayah dan MIL gorengkan
4. Nuget - Angah goreng
5. Fries - Angah goreng
6. Puding Koktel - Saya buat sendiri
7. Popia Goreng - Saya buat sendiri
8. Buah Betik - Beli kt pasar malam
9. Buah Betik - Sponsored by Badron
10. Air Laici - Adik ngan Angah bancuh
11. Kek Aiskrim - Beli melalui Groupon
12. Strawberi Tart - Saya buat base, selebihnya Angah ngan U'un buat

KOS untuk majlis ciput kami:
Makanan: RM 150.00++
Goodie Bag (50pcs) & Cekelat2: RM 70.00++
Decoration: RM 30.00++
Kek Aiskrim: RM 59.00++
TOTAL: RM 309.00+/-

REMARK: Gambar lain akan disisipkan utk WW sebab haku rasa dah penat nak menaip.


 

2 comments:

  1. anggaran berapa tetamu atau jemputan yg ada :)

    ReplyDelete
  2. Hi Bitt, semuanya dlm 30-50 orang. Jemput sedara dan kawan2 rapat shj.

    ReplyDelete

 

Sample Text