Pages

Monday, September 26, 2011

Lawatan sambil Makan di Kenduri Pn.Adlin

Sebenarnya tajuk di atas adalah terbalik. Tajuk sebenar "Makan di Kenduri Pn.Adlin sambil Lawatan k Jambatan Putrajaya". Tapi sebab nak jugak ikut tajuk rombongan kanak2 tadika "Lawatan sambil Belajar" maka terhasillah tajuk di atas. 

UCAPAN ALU-ALUAN: Terima kasih kepada Pn.Adlin kerana sudi menjemput "Sawi dan Famili". Mak mertua gelakkan aku ko tau x disebabkan nama Sawi tersebut. CES!!Naseb baik anak dia aku da kebas, kalau x mahunya aku reject jadi mak mertua. Dan disebabkan adanya perkataan "Famili" di kad comel tersebut makanya aku bawak segerombolan keluarga ke majlis ko iaitu:-

Dari kiri: Norsya (Adik Ipar), Ilham (Anak), Sawi, Pn.Kamariah (Ibu mertuaku), Aliff (Adik)
Tiada dlm gambar: En.Beh

ISI KANDUNGAN: Majlis kamu very the english and very the comels sehinggan adik iparku verangan mahukan majlis yg segah itu juga. Padahal minah tu baru je form 1, da gatai pikir nak berlaki. Dewan cantik, deco cantik dr luar sampai dlm, pengantin pon sgtlah cantik. Tapi aku sedikit terkilan sb lupa nk tulis dlm guestbook tu. Beratur ramai sgt, dayang2 ko suruh makan dulu, nak balik nanti baru tulis. Bila perut dah kenyang, gendang gendut terus menghala k carpark. Nan hado nak tulis bagai..Aku tulis kt dlm blog ni jer lah ek? "Semoga Pn.Adlin n En.Jemek berbahagia k anak cucu dan hubungan berkekalan sehingga k syurga"

Tahniah Pn.Adlin n En.Jemek

 *KAMI*

PENUTUP: Laki aku sgt suka ayam goreng tu, sampai nk tapau dlm tisu. Wat malu kaum jer..Ilham plak sgt suka makan buah oren. Bonda n Paksu punya semua dia kebas. Ada balance lagi x?Aku nk rasa jugak..Doorgift kamu sgtlah menarik, Ilham pon teruja sampai dia makan sejadah tu.
Haishhhh..budak ni semua benda nak makan.


1 comment:

  1. sawiiiii!!

    aku bru jumpe blog ko melalui blog yati. hehehe. anyway thank you dtg! anak ko mmg anak omputih betul. mesti mase pregnant ko usha brad pitt yer? hehehe.

    ReplyDelete

 

Sample Text