Pages

Thursday, May 5, 2011

Anak Pak Teh & Mak Teh Kahwin Di Saat Gaji Belum Masuk

Tahniah saya ucapkan kpd Musdiamri (Abg) & Pasangan dan juga kpd Musdihamidi (Adik) & Pasangan kerana telah menjadi perantin paling baru dlm family. Dengan semangat yg jitu saya pulang k kampung, eceh...macam jauuuuuuuh benor bunyinya padahal Serdang-Gombak sahaja. Ya, emang benarrr ni pak..saya pulang dgn semangat yg berkobar2 utk menolong ape2 yg patut tambahan pula utk mengurangkan rasa bersalah kerana x berpergian k majlis d sebelah perempuan.

 Si Abang yg sgt alert dgn kamera. Tala je kamera, on d dot suruh isteri dia pandang.

Si Adik n pasangan yg suka bercakap sesama sendiri d atas pelamin.
Pn.Sue, sila pandang kamera okeh, asik berborak saja kamu.
1 more time!OK better~

Si Abang n Si Adik. Tahniah Abg Am n Ijie

Ketahuilah kalian berdua pada saat kalian disandingkan duit saya cuma ketinggalam RM5 d dlm dompet. Kemudian apabila suara Abg Am kedengaran d corong telefon n meminta tolong utk membelikan udang n buahan2 utk makanan perantin adalah kedengan spt halilintar yg memanah telinga saya. Eh?Kata temu utk utk halilintar adalah memanah kah?Ahhhh hentam sajalah~Akhirnya kantung duit ibuku jua menjadi sasaran.Haha...Nasib lah ibu, dapat anak macam den..

Harap kamu berdua berpuas ati di atas pertolongan yg x seberapa yg telah dihulurkan. Saya telah mencuba sehabis baik utk melicinkan perjalanan majlis tersebut walaupon bukanlah key person pon. Key person haruslah org2 yg masak kan?Siapalah saya utk memasak menggunakan bapak periuk yg besar itu, disuruh masak gulai nenas masak lemak ikan masin pon sudah melarikan diri inikan pula mahu masak rendang sekawah. Nasib baik ada budak kecik bawah ni dijadikan alasan utk melarikan diri. Whahaha...Ampun Cik Beram, bukan x mahu menolong tapi takot x sodap.

Terima kasih kerana kamu telah menyerikan hari2 cuti Mak Aong d kampung.
Luv ya Mohammad Faqehuddin. Semoga ketemu lagi.






2 comments:

  1. ~ Ya ampun..macam ku kenal aja gambr yg penghabisan itu!! main liptik mak aong lah tuu! ;p

    ReplyDelete
  2. Hehe..Masa ni dia berlakon telepon Papa dia guna casing kamera Mak Aong

    ReplyDelete

 

Sample Text